Search Results

Search results 1-16 of 16.

oud lid loek 56.....

spelt - - Nieuws

ik kreeg net bericht van zijn vrouw, helaas is loek vandaag, zaterdag 10 februari om 4.30 uur overleden.

oud lid loek 56.....

spelt - - Nieuws

Loek Vrancken 30 januari om 6:13 · Hallo vrienden familie kennissen en iedereen die ik vergeten ben. Dit is mijn laatse bericht op Facebook ik heb de strijd tegen het beest verloren ik wens jullie allemaal het allerbeste het was leuk om hier te zijn .Tot ziens en groeten van Loek. ik vond dat ik dit moest plaatsen gido, loek mankeerde van alles, bijna elke dag in ziekenhuis voor een andere klacht. kanker erbij, en klaar is ie. loek wordt tijdens aankomende week nog ongeveer 2 weken kunstmatig in…

joyne

spelt - - Nieuws

totaaltv.nl/nieuws/joyne-begin…odeerde-testuitzendingen/

mis thread schotels in satelliet, bij deze. vele members van satlords hebben in het verleden een T55/T90 bij mij gekocht. gezien op 9 oost een nieuwe nederlandse provider Joyne begint, concurent van canaldigitaal. is dat geen probleem. 1 lnb houder met een lnb, meesten zullen dan een 8/1 switch moeten aanschaffen als zij meer dan de 4 gebruikelijke posities willen kijken. aan de bestaande schotel hoef je niets te veranderen, alleen die 9 oost naast de hotbird schuiven. bij Gido zit ie er al op, …

bijna niemand weet dat het mogelijk is, daarom.

bij deze, wel kabel coax, maar geen internet aansluiting ( bekabeld ) router/modem aansluiten, zowel data als coax, aan andere zijde coax op tweede MOKA 32 aansliuten,klaar. werkt ook met switch erachter tot maximaal 16 ip adressen. zelf getest met kabel TV, nog niet met sat.....

PC pilsje 2.0

spelt - - Satlords cafe

eerdaags weer pukkel pop?

preview van Windows 10

spelt - - OS

staat erbij mij ook op, gaat goed...

PC pilsje 2.0

spelt - - Satlords cafe

voordat je de volgende dag vuurwerk in je hoofd heb van drank, wordt het in bruinisse de avond ervoor afgestookt.youtube.com/watch?v=U4A0lAW71zE

PC pilsje 2.0

spelt - - Satlords cafe

nu carnaval voor gido en awan, ik en guardian wachten geduldig op de gisting van de bru9 blonde. mja, gido, ik drink ook kratje leeg, maar dan met liter berenburg erbij, berenburg voor het lekkere, biertje voor de dorst die je ervan krijgt, en volgende dag gewoon weer aan het werk.100% wordt met paplepel ingegoten in BRUINISSE volgende dag niet kunnen werken kennen we niet in BRU

Friday the 13th

spelt - - Humor

mijn geluksdag, anders was ik in 1969 niet geboren

Sab Titan 3

spelt - - Overige merken

doet het niet, of weet ik niet, of heb ik gezien, HEB IK NIKS AAN: volledige klachten omschrijving in details en ervaring ermee, daar heb ik wat aan. dan kan ik gaan bellen met SAB trading. dan kan er gewerkt worden naar een oplosing. en die komt er................................

Sab Titan 3

spelt - - Overige merken

nr 15 de deur uit, na opstart op werkbank draaien, zeker half uur, in de doos naar klant. klant uitgepakt, opstarten, na 1/2 minuut reboot stekker eruit, erin, weer na 1/2 minuut reboot. klant met doosje hierzo, zeker 1 uur draaien zonder problemen. klant met doosje thuis, weer reboot na 1/2 minuut. probleem zit ergens tussen router en tv, maar kan ik niet testen. ik denk dat het aan de data van de HDMI ligt van de TV, die de sab niet wil kennen. jaap11, je zal hetzelfde probleem wel gehad hebbe…

Iemand ervaring met Formuler F3?

spelt - - Overige merken

ik heb er ook 2 verkocht, prima doosje's, goede vervanger voor dm800se, zeker qua prijs.

Sab Titan 3

spelt - - Overige merken

SLOOP DE SAB TEST.. MET APPELBEIGNETS

Sab Titan 3

spelt - - Overige merken

hier als verschillende titan III gehad voor delta, alle 14 werken goed, met kaart. en zo. kwaliteit= geen dreambox 800HD clone en zaptijd, reclame is tegenwoordig 9 minuten anders usb of externe HDD eraan hangen, timers erin, met vrouw vroeg naar bed, en wekker op 4.00 zetten of zo. titan III werkt gewoon naar zijn prijs, jaap11, hij moet bij jou ook werkendte krijgen zijn.